رویدادها آرشیو خبر ها
دستنبد پلیس بر دستان کریستیانو رونالدو!

دستنبد پلیس بر دستان کریستیانو رونالدو!

 

حاشیه‌های عدم حضور کریستیانو رونالدو در دیدار دوستانه یوونتوس با منتخب ستارگان لیگ کره‌جنوبی همچنان تمام نشده و در هیاهوی نقل و انتقالات تابستانی، این بازیکن و باشگاه یوونتوس در معرض بحرانی جدید قرار گرفته‌اند.

 

آژانس TheFasta که برگزار کننده این دیدار دوستانه بوده معتقد است کریستیانو رونالدو عامدانه و تنها به خاطر خستگی در این دیدار حضور پیدا نکرده و مسئولان یوونتوس نیز که از مفاد قرارداد این بازی و وجود بندی که این باشگاه را ملزم به بازی دادن به ستاره پرتغالی‌اش برای 45 دقیقه می‌کرده توجهی نکرده‌اند.

 

در همین حال شکایت هواداران حاضر در این بازی که تعداد آنها بیش از 67 هزار نفر بوده، باعث شده تا مسئولان K‐League و آژانس TheFasta از سوی پلیس سئول برای ادای توضیحات به این اداره احضار شوند. به گفته رسانه‌های کره‌ای عدم حضور رونالدو در این بازی در بررسی‌های نخست پلیس عامدانه تشخیص داده شده و میزان خسارت وارد شده به تماشاگران این دیدار نیز چیزی در حدود 50 میلیون یورو تخمین زده شده است.

 

پلیس سئول قرار است پس از تنظیم گزارشی کامل از آنچه در این دیدار رخ داده، نتیجه تحقیقات خود را به دادگاه عالی کره‌جنوبی تحویل دهد تا این بخش نظارتی رأی نهایی‌اش در خصوص مقصر دانستن کریستیانو رونالدو، باشگاه یوونتوس و یا حتی برگزار کنندگان این دیدار را اعلام کند.

 

در همین حال روزنامه اسپانیایی AS نیز از احتمال احضار کریستیانو رونالدو و وکیل او در دادگاه برای ادای پاره‌‎ای از توضیحات خبر داده و مدعی شده در صورت عدم توجه به این احضار و استکناف از حضور در دادگاه عالی کره‌، این بازیکن، مراتب از طریق پلیس اینترپل (پلیس بین‌الملل) پیگیری خواهد شد. این روزنامه چاپ مادرید در عین حال یادآور شده؛ ممکن است حتی در صورت حضور رونالدو در این کشور برای حضور در دادگاه، او به دلیل تشخیص این نهاد نظارتی به صورت موقت نیز بازداشت شود.

 

گفتنی است در حالیكه پرواز كاروان یوونتوس از شانگهای به مقصد سئول تنها 7 ساعت قبل از برگزاری این دیدار انجام شده بود، ازدحام بیش از 67 هزار تماشاگر این بازی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه المپیك سئول و ترافیك سنگین، باعث بروز تأخیر در این بازی شد. تماشاگران کره‌ای پس از این دیدار خواهان بازپرداخت هزینه بلیط‌های خریداری کرده‌شان از سوی آژانس TheFasta به دلیل اعلام دروغ به آنها در خصوص حضور کریستیانو رونالدو در این بازی شده‌اند. همچنین در صورت ارسال شکایت سازمان لیگ کره به فیفا، ممکن است فدراسیون جهانی فوتبال جریمه‌هایی را برای باشگاه یوونتوس و کریستیانو رونالدو درنظر بگیرند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: